huhu.....ari ari prtama exam...
PPT...peperiksaan pertengahan taon..
ari krtas aqidah n' b. melayu...
aqidah bley dkatakan sng la jgak...
tp klu x bc ssh la...huhu...tp B.M...
agak ssh sdikit...adoii....ni yg takot
sngt ni...huhu...arap2 la bley dpt A or
B je...huhu....takot la klu dpt C,D ke bwh..
nnti da hdiah...hahha....krtas 1 ssh la jgak...
krtas 2 pon sma...yg bhgian C 2...adoh...tkot!!!
hahha...pape pon arap2 dpt kputusan yg elok...
gOOd lUck 2 all my frenz!!!!
tata~
No comments:
Post a Comment